Jul 29, 2013

New teeth ;)

Assalammualaikum. Hari ni dah Ramadan ke 20. Sekejap masa berlalu. Tup tup dah raya. Tup tup dah tahun 2014. Sekejap sangat.Nak tau tak?  Humaira' kan dah tumbuh gigi. Patutlah minggu lepas demam, rupa nya demam nak tumbah gigi. syg2, risau je ummi tau. hehe . Alhamdulillah Humaira' dah elok demam. Pekja mula perasan  Humaira' tumbuh gigi, bila pekja saja je masukkan jari dalam mulut dia. Then, rasa ada benda tajam dekat gusi dia. Rasa2 rupanya gigi dah tumbuh sikit. Gigi bawah. Mak cakap kalau tumbuh gigi atas dulu, nanti bila besar asyik dengar kata dia je. Wallahualam. Tak tau lah betul ke tak. Pandangan orang tua2 kan. Kadang ada betul nya. Tapi kan . bagi korang, 5 bulan terlalu awal ke tumbuh gigi? atau terlalu lambat? Bak kata mak pekja 'Habislah puting tetek kau kena gigit nanti' Bila dengar je macam tu. Aigoooo! Takut pulak. Humaira' pulak tak mau minum pakai botol. Tak pelah sayang, janji sayang dah tumbuh gigi ye. 

No comments:

Post a Comment