Jan 31, 2012

wedding lagi !

hye bloggers ! hye readers ! wedding ? pekja tak mau buat karangan lagi , so pekja nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada pasangan Hazmi & Hajar yang telah selamat berlangsung pada jumaat 20/01/2012 hingga Ahad 22/01.2012 .. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki .. Jangan selalu gaduh2 .. tapi adat lah kan ? perkahwinan nie tak sah kalau tak ada gaduh2 .. gaduh2 manja .. semoga berbahagia selalu dan di kurniakan cahaya mata yang ramai, sihat, sempurna sifat dan akal dan akhir sekali cute2 macam mama ea .. hehe ;) gatal pulak aku nie ;D hadiah yang kitaorg bagi tu, guna lah .. hehe ;)
Ade pic tau ! dah masuk blog pekja tak kan sah kalau tak de pic ..












so ? apalagi ? jom terjah !












Pengantin Baru ;)






emas youuu ! kelas ko maria ;)
hehe ;)







Dimana ada kamera, di situ ada kami .. hehe ;)





b ! baru aku perasan , kau ikut tema lah ..
haha ;)
terbaikkkk ;)
jangan marah ;D





No comments:

Post a Comment