Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Jan 31, 2012

hari nya telah tiba ;)


Hye bloggers ? Hye readers ? ;) Saya suka sangat hari saya telah tiba ;) now i'm 21th OK ! macam dah tua ker ? saya rasa tak . nak mula dari mana yer ? di pendekkan cerita, pada hari kejadian aku terkejut gila ok suprise yang di buat oleh fyza, man( bf fyza ) n my lovely fiancee ;)
Sangat2 suprise siap ada kek tau . sebak gila . waaaaaaaaa ! macam nak nangis tapi try to be cool ;)
ayat macam poyo kan ? nasib baik tak de tepung, telur bagai . kalau x, dah satu kerja nak cari baju dekat shopping mall . duit syg lagi tu . hahaha . biase lah, birhtday girl kan . macam tak percaya time tu, tapi kena percaya jugak sebab memang terjadi . tengah2 karok-ok , terus aku terdiam sebab dorg masuk, terus diorg nnyi lagu happy birthday ;) sangat suka ! kita tengok gambar kan . excited nie ;)


sebelum kejadian .
tapi b, thanx for everything even korg datang sekejap.
syg ko !



sedang wish .
and tengah fikir jap .
adakah ini satu mimpi ?
tapi rupanya, kenyataan ;)
nampak present tu ?
syg bagi .. nak tau apa ?
jap lagi kita tau ok !



terharu sangat ;)
siap ada lilin.
diorg suruh tiup .
malu lah ;)




blue date ;)




terima kasih fyza ;)




dapat voucher stylix !
RM 30 tau ;)





fyza bagi kek tu ;)
comey ;)

terima kasih lagi sekali dekat korg2 semua ;)
sayang korg ! ;)






1 comment: