Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Nov 2, 2011

photoshoot !

gambar di instanx fujifilm fyza
sangat comey !
hye awok ! sehat ke tidok ? kalau tak sihat, cepat2 lah poie jumpo doktor ok .. aku sihat jeq sebab tu bersemangat menaip nie nak story molly dekat korg .. entri kali nie pasai photoshoot .. photoshoot lah sangat kan .. haha .. tapi sangat seronok sebab lepaking dengan mereka2 nie .. mereka nie sangat gila .. gila lawak, gila lepax, gila gambar, gila pose, gila gelak n gila makan ! hahaha .. lama gila aku tak lepak macam nie, terasa zaman muda2 datang kembali .. hehe .. macam dah tua pulak aku nie kan padahal baru je umur 20 thn .. kitaorg lepak & photoshoot dekat port dickson saje sbb dekat dengan rumah aku .. mula-mula nak lepak pantai tapi tak jadi sebab asyik pantai jeq, so kitaorg decide pergi taman permainan .. macam budak2 kan ? tapi xpe , nanti kalau dah kawin tak boleh jadi budak2 lagi .. so, nie peluang kami ! so, tak payah deh aku nak catat tentatif program aku ni, apakata kita tengok gambar nak tak ? kalau tak nak, tak payah lah tengok k ! sorry ! ;)


dari kiri k.zai yang comel ! yang suka cakap eeeee geram !
tudung purple tu ila ! suka sangat suruh k.zai cium aku !
tepi tu pekja ( aku lah ) haha
akhir sekali fyza yang mempunyai mentol di pipi !







oh tidakkkkkk!! nape tangan aku tak buat macam korg .. tak comey lah ..
nape ko jauh sangat fyza ?


sangat comel kita berdua .. haha

aku di cium ! tak rela !!

mangsa seterusnya fyza !
cakap ngan man, jangan marah yer ..

aik ila ? comey sangat muka tu ..
macam rela jeq ?

ijot, ilot, pekjot, qilot

merajuk dengan fyza
pastu ea tengah pujuk ..
;)


saranghae !

2 comments:

  1. nanti mesti rindu ble tgk ni balik :(
    coming soon kat blog aku pulak...hehehe

    ReplyDelete
  2. tau xpe babe ! tapi dekat ko lagi besar pic nya .. hehe

    ReplyDelete