Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Nov 27, 2011

weeding !

salam semua .. lama gile aku tak update kan .. bila aku bukak jeq blog aku nie, sama jeq .. tak de yang berubah .. mmg lah tak berubah, sebab aku tak buat sebarang perubahan .. haha ! sekarang, baru ade mood nak menaip .. ramai yang nak kahwin kan ? bagus lah babe semua nak kawin, membina masjid lah katakan .. mengelakkan dari berbuat maksiat, mengikut sunnah Nabi lah .. ade yang kwin muda dan sebalik nya .. ade juga yang tak kawin tau .. peliks sikit lah siapa yang tak nak kawin kan .. bagi gegurl macam kita kan, kawin lah .. banyak dapat pahala , dapat dosa pon boley jugak lah .. haha .. gurau jeq .. tapi lebih banyak dapat pahala lah kalau seseorang perempuan menjadi isteri solehah .. hari Sabtu 27.11.2011, kawan mr.fiancee kahwin .. Alhamdulillah .. bila lah giliran kami pulak ? InsyaALLAH .. korg2, doa2kan yer untuk kami .. tema dowg warna purple pink .. wah ! sangat comel lah .. eeeee geram ! tapi tak dapat amik pic dorg banyak2 lah .. almaklumlah, aku nie penyegan sikit bab2 nak mik gmbar org nie .. malas nak berdiri lah katakan .. tapi, ade lah sikit pic dorg .. sebenarnya, pic kitaorg lagi banyak .. dan macam kitaorg pula yang pengantin .. hahaha ..




kawan2 futsal dan bola





No comments:

Post a Comment