Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Nov 1, 2011

seoul garden


assalammualikum!
annyounghaseyo!
selamat sejahtera!

apa khabar you alls? sehat tak ? lama lah tak update cerita .. tak tahu hendak cerita ape .. tapi entry kali nie aku nak cerita pasal seoul garden .. aku makan dekat MP Melaka .. meshty tertanya2 kan aku pergi dengan siape ? kalau tak nak tanya tak pela, aku nak cakap jugak ! hehe .. aku pergi dengan mr fiancee lah .. pergi berdua jeq .. mula2 tak mau sebab tak lapar lagi .. tapi bila dah sampai depan seoul garden tu, kaki nie mengajak untuk melangkah masuk .. huhu ..
aku & syg makan banyak sangat sampai dah kenyang lah perut aku .. macam2 aku makan, ABC lah, ice-cream lah .. lain kali kalau nak pergi lagi, nak kosongkan perut nie supaya dekat seoul garden tu boleh makan bnyak2 kan ! tak de lah membazir RM 30 tu kan ! makan kat situ, jangan cerita lah sedapnya ..
sangat sedap yer !
so, korg2 yang belum pergi baik korg pergi

banyak kan makanan ea .. nie baru sikit tau .. ade lagi, tapi tak amik .. hehe
to my besties, fyza thanx a lot sebab suggest tempat nie dekat aku .. nanti kite pergi ramai2 k ..


















nak gambar lagi ?

































sangat comel muka ea ! sangat excited nak makan .. hehe ..
nie mr fiancee !


























nie mrs fiancee

















No comments:

Post a Comment