Sep 7, 2011

first raya , 2nd raya di kemaman Terengganu !

assalammualaikum semua .. sihat tak ? meshty sihat kan ? siapa yang tak sihat tu, pergi2 lah klinik yer ! jangan lupa makan ubat .. first sekali meshty nak ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR yer BATIN tak de tau .. hehe .. walaupun lambat nak wish, tapi nak wish jugak !
Nak habaq sikit .. first raya, 2nd raya aku dan seisi keluarga ( wah! skema pulak ayat) pergi beraya di Kemaman Terengganu .. Bukan kampung kte, tapi tempat abah kerja .. Abah kerja kapal, so kadang2 jeq mendarat .. ( tak tau lah nak cakap camne, hanya kte jeq yang faham).. Bukan selalu dapat jumpa abah yer ! keje lama dekat kapal tapi cuti sekejap jeq .. tapi tak pelah, cari rezeki kan untuk anak-anak .. raya dekat terengganu biase2 saja .. tak meriah sangat .. dengar2 cerita, raya diaorg baru meriah bila habis buat puasa 6 .. & hari raya haji .. memang meriah gile ! kitaorg pergi sana , banyak kedai makan tak buka lagi .. jalan pon lengang .. tak berapa nak meriah lah .. ok lah ! tak mau lah bebel panjang2, meshty korg tak mau bace pnjg2 kan ? tengok gmbar ye ?





















opppppsssss sorry ! pic tak de lah ..
lain kali sya update k .. sorrry ..

No comments:

Post a Comment