Aug 22, 2011

http://pearlhaya.com/zen/

assalammualaikum dan salam sejahtera .. hehe .. agak formal pulak ayat aku nie .. annyoung ! hari nie aku nak berkongsi sikit dan berkongsi banyak lah pada korg tentang tudung yang aku suka dan selalu pakai.. tudung nie sangat selesa, cantik, dan lain pada yang lain.. kalau aku pakai, ada gak yang tanya.. "pekja! lawa lah tudung ko .. ko beli kat mana erk ? aku cakap larh beli dekat pearl haya .. bila aku sebut je butik pearl haya, memang ramai yang tak tahu sebabnya cawangannya ade dekat seremban & shah alam yer ! dekat tesco cheng melaka pon ade tetapi nama butik tu bukan pearl haya tapi impana lah kalau tak salah aku.. tudung yang dia jual semua pearl haya.. kenapa aku suka pakai tudung pearl haya ?

-terSANGAT lah cantik
- nama pearl haya tu sangat unik yer
-terlalu COMEL
-banyak design atau corak
-terbentuk
-macam2 jenis kain..chiffon lah,cotton lah,dwi ruffles lah

Kelemahan nya
-agak mahal lah yer
-kena pandai jaga dan jangan masuk mesin.sebabnya nanti owning tu rosak dan tak cantik.
so, basuhlah tudung tu menggunakan jari jemari anda yang comel tu

sila layari website nie jika ingin tahu selanjutnya:
http://pearlhaya.com/zen/

No comments:

Post a Comment