Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Jun 17, 2011

minggu haluan siswa siswi





salam .. akhirnya aku dapat jugak join Minggu Haluan Siswa/i nie .. terima kasih dekat syg sebab ajak aku & fyza .. walaupown datang lambat dan di beri tugas sebagai AJK makanan tapi tak pe lah janji ade pengalaman tuu .. aku 7 fyza nak minta jadi fasi tapi tak dapat sebab bahagian makanan tak cukup org .. so , aku on sahaja janji dapat join kan .. mula2 aku dengar gak lah budak2 nie kate bahagian makanan paling penat sekali & banyak kali kena fire lah .. aku pikr kan macam biase je lah & pikir ala meshty macam biase punye lah .. apa yang penat sangat .. first day , sarapan pagi biase2 jela & tak de lah penat sangat .. minum pagi pon macam tu jugak .. sekali dah masok tenggahari , makan berlauk , pewh !! gile lah kelam kabut semua org termasuk aku .. student yang masuk agak rami lah gak .. ade tu lauk dah habis , terkejar2 g dapur mik lauk lagi .. bila dah masok hari ke 2 , ke , 3 & ke 4 , aku mula rasa sakit kaki , sakit badan .. tidur pulak tak cukup .. tidur dalam pukul 1,2 pagi .. bangun balik pukul 4 sebab nak kejut student2 untuk pergi masjid solat subuh berjemaah .. setiap hari aku tidur singkat macamtu .. pukul 6.30 aku dah kena turun cafe balik untuk siapkan makanan untuk sarapan pagi .. agak penat lah beb !! tapi fun habis !! banyak pengalaman yang aku dapat dari MHS nie .. bersabar dengan kerenah budak2 , bersabar & tahan jeles syg jadi fasi .. yela , ramai girl dalam kumpulan LDK ea .. tapi tak pe , kepercayaan tu masih ade lagi .. pelbagai rintangan yang aku tempuh .. tapi yang paling penting sekali , korg yang junior nie tak rase langsung kenikmatan MHS .. dulu tyme aku MHS , best walaupon penat gile .. korg skrg bnyak di manjakan , pergi masjid naikbas .. tak masok akal betul .. sukan tak de , korg tidur awal .. macam kitaorg yang fasi & urussetia nie jadi junior macam korg lak .. tah pape pape .. ade tu yang kurang di ajar .. haiyaaa ..
sekarang nie , sem 5 telah menanti aku .. assigment , muet , praktical , program , final !!! aku harap dan berdoa aku serta rakan seperjuangan aku , akan berjaya di dalam apa yang bakal di tempuhi .. aku selitkan gambar tok korg yer ..

No comments:

Post a Comment