Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Jun 19, 2011

"fighting"

salam uollss .. sihat2 ?? aku akan berusaha keras untuk masa akan datang .. untuk sem 5 & 6 .. result sem 4 aku tak de larh teruk mana , masih 3 pointer lagi tapi yang aku down nya , aku harapkan dekan lagi sem nie tapi tak dapt .. enggak papa yah dong .. masih bisa lagi 2 sem nie .. berterabur aku punya ayat indon .. haha .. alhamdulillah sangat2 , aku tak de repeat paper & ape yang aku takutkan lepas jugak .. aku risau jugak statistik tau , alhamdulillah lepas walaupown ade jawapan yang aku tak buat .. haha .. "gelak nakal " korg punya result cmne ?? mehty ok sangat2 kan dari aku .. subjek sem 5 nie agak killer lah jugak & sem nie gak aku kena amik muet , praktical , program .. adoyaiii .. sabar dan terus bersabar .. aja ! aja ! fighting !!

No comments:

Post a Comment