Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Jun 27, 2011

genting theme park














annyoung ! salam readers .. pada tanggal 25.06.2011 , aku & the geng pergi genting .. kitaorg datang tepat pada waktu nya .. KERANA ye , di sana sangat lah SEJUK .. ada kabus2 lagi tu .. sampai kan , x nampak permainan & x nampak orang lah .. tapi best ! lagi2 sangat SERONOK ye di situ kerana ade banyak permainan .. suke3 ! larh , dah macam budak kecik pulak .. tetapi ! permainan di situ aku tak main pown .. KERANA ye , aku sangat lah TAKOT ! aku & syg hanya teman membe2 main jeq .. aku & syg hanya main 2 permainan sahaja .. rugi tak ?? tak kisah lah rugi atau x , janji aku happy .. haha .. dah lama gile plan nak pergi genting , so jangan lepaskan peluang yang ada .. first tyme jugak , aku pergi dengan orang yang terSAYANG .. aku gerak dari seremban dalam pukul 9 lebih pagi & sampai dalam pukul 10 lebih .. bagi aku tak de lah jauh sangat .. nanti nak pergi lagi lah .. kitaorg balik hari je sebab nya , membazir duit jeq nak check in kan .. kan3 !! tapi memang best gile lah .. dapat lepaking dengan kawan2 & syg .. muah ! nanti kita pergi lagi ye .. bawa duit banyak2 lagi .. huhu

No comments:

Post a Comment