Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Apr 3, 2011

DOMINO PIZZA ..

suka nya bila dia CERIA .. sila nanyi sepeti di dalam iklan tv eyh .. hahahaha .. siapa yang ceria ?? tak lain tak bukan , aku larh yang terlalu CERIA ?? kenapa ?? hah tu pasal nak cstory molly nie .. petang tadi my mom , adik2 dtg KOLEJ aku bawak ape ??
jeng3 ~ ~ ~ ~ hahahaha ..

bawa PIZZA & mushroom soup larh .. tak de larh gempak mana pown cerita aku ni .. saje2 nak cerita , menghilangkan bosan di petang hari nie dengan menaip cerita yang tidak lah seberapa sangat .. tapi bagi aku , seberapa lah jugak sebab pengorbanan ibuku ini tidak akan di lupai .. cheeewaaahh .. rajin beliau2 semua datang menziarahi aku dengan membawa PIZZA yang sudah lama aku inginkan .. hahaha .. nak keluar pergi beli , jauh pulak sampai nak pergi MELAKA ... terlanjur ma aku nak hantar adik aku pulang ke tanah tumpah darah nya belajar di UITM LENDU , beliau2 semua singgah lah di tempat aku nie .. hehehe .. rindu sangat2 sama munir , munirah tapi nabihah tak de ..huhu .. terubat larh rinduku pada beliau2 semua .. lepas beliau2 pulang , dengan rakusnya aku membuka kotak PIZZA itu dan menghabiskan kesemuanya ... wah !!! percaya ker ?? tak lah .. aku makan 2 setengah keping saja .. hahaha .. syg makan semua sekali .. hahahah .. sayang saya kuat makan .. sayang saya juga penyelamat saya jika saya tidak dapat menghabiskan makanan .. skema la pulak ayat .. huhu ..
cukup sahaja syarahan ku pada petang ini .. hehehe .. *gewdix jeq !!
TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada ma , adik2 yang sudi berkunjung ke KOLEJ ku ini .. hahahahaa

No comments:

Post a Comment