Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Mar 24, 2011

program kaunseling

peace no WAR !!
aku with chera
dya bersama tijah
terselit pulak aku kat tengah .. (padahal mmg saje jeq aku nak menyelit..padan muke diorang..)
aku dengan dya

hari nie kami dari sem 4 kaunseling , ade program jom KENALI PERSONALITI DIRI .. kami dari sem 4 penganjur program untuk mengendalikan program tersebut .. yang jadi mangsa untuk menghadirkan diri ke ceramah tersebut adalah kaunseling dari sem 1 hingga 6 .. hahaha .. kasihan mereka .. penceramah sangat BESH sampai sakit perut aku gelak .. hahaaha .. sempoi , fun gilez ... rugi larh siape yang tak datang sebab ape yang di sampaikan oleh penceramah adlah ilmu yang baru .. penceramah dari ketua KAUNSELOR majlis Agama Islam Negeri Sembilan .. thats all .. tak tau ape lagi nak cerita .. tengok gmbar aku jeq larh eyh .. hahaha

No comments:

Post a Comment