Apr 7, 2011

happy,gembira,lega,suka

saya ingin membuat pengumuman bahawa sesi verbatim & assigment saya telah siap .. hehe .. terSANGAT larh lege yee .. bukan perkara yang mudah nak buat sesi tuu lepas tu nak wat dialog lagi .. submit pada minggu yang sama .. terkial2 lah aku pergi makmal nak buat sesi .. sesi pulak selama 45 minit n klien kena lah luahkan masalah nye..aku pulak sebagai kaunselor perlulah mendengar masalah klien ye ..klien nya kawan aku jeq .. hahaha .. agak kelakar lah jugak sebab nya kawan aku dan aku sekali dah tak de idea nak bercakap .. tapi,alhamdulillah dah siap juga..buat sesi nya hari selasa nak hantar hari jumaat..terlalu singkat ye masa tapi dengan bantuan laptop ku ini akhirnya assigment aku yang terakhir telah siap..harap2 terakhir lah sebab nya kitaorang dah nak final ... thats alll ... TAHNIAH kepada yang berkenaan .. hahahaha ..

No comments:

Post a Comment