Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Feb 24, 2011

trouble .. TENSION !!

aku tak tau nak mulakan cerita aku nie macam mana .. tapi sebelum tu aku ucapkan assalammualikum kepada anda semua .. hari nie ku merasakan hari yang tak best bagi aku .. kene marah dgn syg .. kene panggil dengan org atasan .. midterm .. nak siapkan assigment lg .. nak pkir pasal program esok .. boley pecah kepala otak nie .. aku tak tau larh kenapa kat kolej nie peraturan sejibik macam sekolah berASRAMA penuh ... student kat sini n termasuk aku di layan macam budak kecix .. aku tau larh jaga diri aku cmne .. takkan aku nak kuar dengan lipi n mmbe aku pon x bley .. bila terserempak dengan org atasan kolej , siap lah esok kene mengadap .. tapi aku di pihak yang benaar .. mmg salah aku sebab langgar peraturan kolej tapi aku kuar bukan berdua tapi ramai2 .. lagi satu , mana aku pergi aku bagitau mak aku .. org kat kolej nie bukan mak bapak aku ..
lebih afdal aku inform parents aku .. bila kat kolej nak wat assigment dengan lelaki dan perempuan , kitaorg dah kene sound .. dah kene halau .. bila kitaorg nak buat luar kolej , sama jugak kalau ternampak kene mengadap lagi .. tah pape larh .. aku bukan nak burukkan kolej sendiri tapi student dalam kolej nie semua dah besar panjang .. ada otak nak pikir .. yang paling penting , mana nak pergi bagitau parents bukan bagitau org kolej .. bila aku nak berlaku jujur , dowg lak tak percaya , bila tak berlaku jujur , suruh berlaku jujur ... adoyaiiii .. ini olang pon ade ker ??? lagi satu , dorg suke sangat mengungkit kisah yang lama .. aku paling benci .. kisah tu dah 2 sem lepas .. tak payah lah nak kecoh2 .. x payah lah nak ungkit2 lagi dekat mak aku .. mak aku pon tau larh .. mak aku malas sebenarnya nak layan bnde remeh temeh nie tapi terpaksa ..sabar pekja .. lagi 2 sem jeq nie .... sabar2 ...

mak ... akak mintak maaf kalau akk ade menyusahkan mak .. melibatkan mak ... klau boleh , akk x nak libatkan mak n x nak mak tau .. akk x nak mak susah haty .. tapi mak faham kan keadaan kat sini .. akk pon x tau larh sekarang nie akk dekat UNIVERSITY atau sekolah ASRAMA PENUH ...

pekja

No comments:

Post a Comment