Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Feb 23, 2011

Terlampau bengang sehingga tak terkata

aku memang bengang sangat dengan keadaan kolej nie .. bengang sangat2 ... aku bersabar dari sem 1 sampai sem 4 .. now aku sem4 , macam2 dugaan aku hadapi dekat sini .. aku ingatkan aku dah lepas dari masalah2 macam nie .. duduk kolej nie dah macam duduk asrama ...
peraturan kolej nie
-tak boleh duduk lelaki perempuan .. kalau buat assigment group pon kene marah ..
-balik kolej sebelom pukul 7 , kalau tak kene call mak bapak
-kalau kat luar , lepax dengan lelaki , pastu jumpa dengan org pejabat meshty akan di panggil punye
-makanan kat kolej x sedap
-pakai baju kurung jeq .. tak beri kelonggaran langsung .. bukan ke ISLAM itu memudahkan bukan menyusahkan
macam2 lagi larh .. maleh nak cerita bnyak2

kalau kat rumsis pulak :
-tak boleh nak memasak
-tak boleh buat bising
-tak boleh pakai seluar pendek dalam bilik
-kalau nak kuar sekejap g bilik depan pon kena pakai tudung
-tak boleh menompang dok bilik orang
-singlet , suar pendek tdak di benarkan
-ade buat sportcheck .. ade singlet , suar jean , suar pendek , di rampas !!
-nak g buang sampah dekat depan rumah pon nak kne pakai tudung .. padahal nak kuar ke tong sampah tu x samapi 10 saat .. x faham larh aku ...
-kdg2 laptop n phone pon di cek .. apa cite beb!!!

kalau melanggar peraturan apalagi denda mehhhh ..... tak macam asrama pulak !!! pewhh bengang sioottt .... denda kalau murah tak pe ...

No comments:

Post a Comment