Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Feb 28, 2011

Kem Semarak KERJAYA




























































































































Di sini aku nak coretkan sedikit kenangan untuk di renungi bersama ... hahaha .. pada tanggal 25-27/02, budak2 kelas aku ade buat program dekat SMK ERT SETAPAK .. teramatlah seronok .. teramatlah best ... jawatan aku disana sebagai TIMB FASI .. huhu .. bila dah tamat sesi kami antara mereka , teramatlah sedih .. rindu kowt ngan student2 sana wlaupown sepanjang program mereka agak degil .. kurang di ajar pown ade , tapi kitaorg hentam je dorg melalui mulut .. marah larh ape lg .. menggunakan kuasa yang ade ... biase larh sekolah vokasional an ... tapi respect larh kat dowg , semua pakai kasut bertutup,pandai bahagikan masa,time kat surau dorg selawat ramai2 .. besh gile .. paling best tyme riadah pagi, aku take over .. huhu .. pasang lagu n wat senaman .. budak2 laki x de ape lagi berjoget larh masing2 ... aku pown turut serta .. haha ... buat pengetahuan korg , peserta hanya PEREMPUAN sahaja.. tyme nak balik ,aku n kwan2 jadi artis larh sekejap ... nak nama larh , FB larh , tndatngan , no telefon .. mcam2 .. aku bagi gambar untuk tontonan anda .. hahaha


No comments:

Post a Comment