Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Mar 3, 2011

di kala befday chera menjelma




































































pada 28/02/11 , aku , lipi , dya , tijah , chera , fiq bf chera n fiq bf tijah lepaking dekat cafe .. aku beli cake n bwak kat cafe nak celebrate befday chera .. kat cafe jeq mmpu .. huhu .. sume tak tau plan aku termasok syg .. ala....bukan suprise ape pown .. budjet x de .. hehehe .. chera tnye 'pekja, ape dlam plastik tu ? aku ckap larh 'alah bju lipi , aku tlong bsohkan kan .. kan kite baru blik dari kem , so bnyak baju .. ksian plak ea nak basoh bnyak2 .. lagi pon aku pakai mesin bsoh .. chera pon percaya larh ..
syg pon tnye , 'awak , ape dlam plastik tu ? aku ckap ' baju larh ... plastik tu x de sape usik n ttbe tijah nak dok kat kerusi yg ade plastik tu n ea angkat plastik tu ... aku risau kek tu terbalik ker ... aku lari cpat2 kat ea n selamatkan kek tu .. ttbe syg pulak amik plastik tu n nak ngok baju ape kat dalam tu .. aku pon ape lg merampas dan terus marah syg .. nak tau x aku ckap ape ?? 'jgn larh usik brg org .. adoyai.. mmbe2 aku semua tngok .. agak terkejut dan malu larh .. pastu aku bisik kan syg yg dalam plastik nie kek .. ea ckp oooooo ... aku x nak melambatkan masa , aku keluarkan kek tu n letak atas meja .. aku start nnyi happy birthday to u , n dak2 nie pon ikot .. chera terkejut gilezzz ... n ea terharu .. ea ucapkan thanx kat aku n lipi ...orang nye budak yg pakai tudung coklat tuu ..

No comments:

Post a Comment