Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Oct 4, 2011

my tabby !

salam semua .. lama kan aku tak update .. ? tapi tak de lah bertahun2 kan ? hehe .. kali nie aku nak cecite sikit ttg tabby tu .. meshty korg tertanya2 kan ape yang tabby .. sebenarnya , aku baru jeq dapat memiliki sepenuhnya samsung galaxy tab 10.1 . bertarikhkan 11.09.2011 .. thanx dekat abah sebab abah baik hati dan berhati mulia ( eh sama jeq kan ) sangat2 bagi duit untuk beli gadjet yang aku nak .. sebenarnya aku beli ni pon sebab lappy aku rosak .. bila dah beli , lappy aku terus elok.. aishhh! lappy nie merajok kowt bila dengar aku nak beli barang baru .. aku takkan lupa jasa baik lappy aku ni yang banyak berjasa selama 2 tahun lebih selama aku study ni walaupun banyak kali format kan .. thanx dekat syg sebab teman tunang awak nie pergi beli tabby nie ..
nak tau function, click lah dekat samsu
ng tu ok ?
sangat besh ;)


No comments:

Post a Comment