Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Sep 9, 2011

open HOUSE !

salam !
salam sejahtera ..
annyoung !
hye u allss ..

tajuk saya pada hari ini ialah open HOUSE .. bukan CLOSED house yer .. kalau closed buat aku pergi kan . hehe .. (permulaan ayat nak skema kan ?)open house bagi aku , tyme untuk melantak .. haha .. tak lah, tyme untuk makan lah apa lagi .. open house nie akan terjadi apabila raya menjelma .. betul tak ? hari nie aku pergi 2 buah rumah .. first dekat seremban jaya classmte aku Yana .. 2nd dekat melaka, danial a.k.a YDP MPM kolej aku .. sangat besh yer sebab asyik makan jeq .. nak tambah malu, so diam2 kan lah diri .. aku tak tahu kenapa aku malu hari ni nak makan.. selalu nya tak tahu malu .. huhu .. dua2 rumah aku pergi, makanan best gile ! sedap ! menyesal tak sudah tak tambah .. dekat rumah danial, first tyme aku makan pulut di buat dalam sejenis tumbuhan yang dipanggil periuk kera .. macam lemang .. sedap ! bila lah lagi dapat pergi rumah korg yer ! makan punya makan, sempat lagi kitaorg bergambar tau .. buat kenangan .. jom terjah !meshty lah gmbar kami dulu sebagai pembuka nya !


hah! yang berbaju pink ini danial a.k.a Ydp mpm


baju lain dari kami tu dya ! best friend


yezza ! nie gambar semua !


bershawl kuning itulah cik rumah ! comel kan ..















nak gambar lagi ?





















kita tengok last sekali lah ..

























boleh x ?
































larh ! gambar nie rupa nya .. ingat kan ade lagi ..
sekian !
Selamat Hari Raya dari kami

No comments:

Post a Comment