Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Jun 24, 2010

pack barang!!!

Dimulakan dengan CHE AMAT hoi...hoi....hoi.....hehehehehe
ASSALAMMUALAIKUM kepada para pembaca....
ehm...ehm .... ehmmmm

nak cerita pe eyh ????aku nak cerita pasal adik aku kautsar...dia nak msok UITM esok...dia nak pack barang pon nak mintak tolong mak aku..hey ai...aku pon tak paham r...time aku dulu,semua aku buat sendiri...pergi medical check up pon sendiri...tapi dia..........asyik bergantung pada mak nye.....bukan aku jeles tp....ea kene pandai berdikari....tp xpe r....macam2 brg yang ea bwa...adoyai....baju2 aku semua dia angkut...baju aku yang baru beli pon ea kebas...hey i....p x pe r...tak kisah pon...janji jage elok2...

Now,crite pasal aku lak eyh....aku pon nak masuk kolej balik hari ahad nie...aku dah pack barang dari hari selasa..cepat kan...bak kata syg,aku sayang kolej..hahahaha...brang aku tetap mcam biase...tak ubah2...tapi ade r tmbah2 sikit....hehehehe...semua wne merah...hanger wme merah..baldi wne merah..cadar n blanket wne merah...mcam2 r...minat merah r ktekan...tuala,cawan n selipar rumah pon wne merah....

tak sabar nak tunggu ahad nie...hehehe...tkowt gak nak mik result..huhu...ntah naik ntah trun..hope naik r...pointer aku tyme sem 1 29.6...lg skit nk 3 pointer...p xpe r...kene usaha lebih sikit..



No comments:

Post a Comment