Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Jun 24, 2010

250607




oh tiddddaaaakkkk!!!!
lagi sehari lagi adik ku kautsar ingin menjejakkan kaki ke UITM LENDU ALOR GAJAH MELAKA
aku tak tahu bagaimana perasaan ye..
yang aku tahu dia ade perasaan sedikit berdebar..hehe
dia tak penah langsung berpisah dengan keluarga nya...
aku berharap sangat dia dapat selesakan dirinya di sana..
Belajar adalah satu perkara yang paling best kerana dapat lepaking dengan kawan2..
aku berharap dia tahan lar kene orientasi dekat sane n harap tidak berputus asa..
tak lame pon orientasi tu..
macam aku gak penah orientasi time dekat kolej..
terpaksa hadapi dalam keadaan tak kenal sape2 pon...sedih gle..tiap2 malam nangis jeq..
kite makin lame makin besar so ite dapat pikir baik dan buruk nye....

dik:kalau ko bce post nie,hope aku bersabar ape jua dugaan yang melanda dalam kehidupan pelajaran ko..sekarang ko adalah mahasiswi..ingat tu...bkan budak2 sekolah..ada ape2 call aku...lau de masalah dalam pelajaran berbincang...ingat tu..jgn lpe solat..n jgan terpengaruh dengan kwan2 k...bijak dalam memilih kawan...jgn memilih kwan yang ingin merosakkan ko..aku tau ko pndai berfikir..ingat abah penat cari duit tok keluarganya..terpaksa meninggalkan kita semua n keje jauh....even abah ade duit tapi kite kene hargai usaha nye k...

No comments:

Post a Comment