Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Apr 29, 2011

vco soft gel

vco atau lebih di kenali sebagai MINYAK KELAPA DARA ..Minyak kelapa kan baik dan banyak kelebihannya ..nie sangat baik untuk kesihatan diri kita baik perempuan mahupun laki .. selain itu , tidak kira umur .. nanti aku update kebaikan vco nie lagi k .. lappy problem lah .. ataupun korg searg jeq dalam internet .. semua nya hanya di hujung jari sahaja .. hehehe .. aku dah pakai lebih kurang 2 minggu lebih .. aku rase sangat besh dan ade perubahan sedikit dekat muka aku n kesihatan aku dan tubuh badan aku .. muka aku kurang berminyak dan bahagian hidung aku mulai licin .. setiap pagi dan malam aku makan .. 1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam .. cuba lah try .. tak payah lah dok beli product2 yang mahal .. kadang2 bukan mujarab pon .. beli ikot kesesuaian muka anda .. aku guna juga product bio oil .. sangat ok lah ... cuba lah .. hehe
kapsul vco nie juga boleh sapu di muka ..

No comments:

Post a Comment