Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

Apr 21, 2011

mood bulan mengambang FINAL

sekarang bulan mengambang final ... mood final .. mood untuk belajar ..mood menghafal .. mood untuk makan banyak .. mood belajar dengan sayang .. mood kuar nak enjoy belum datang lagi .. huhu .. dah merdeka baru shopping , enjoy .. hahaha .. shopping lah sangat .. cuci2 mata sudah ..

18/04/11 -AQIDAH

22/04/11 -PENGENALAN PERSONALITI

25/04/11- STATISTIK

27/04/11 - PENGURUSAN DALAM KAUNSELING

29/04/11 - BIMBINGAN INDIVIDU DALAM KAUNSELING

03/05/11 - PERKEMBANGAN KERJAYA

Tersebut lah kisah .. taibbb .. hahaha .. tersebutlah kisah tarikh exam aku .. korg rase senang ke susah ?? bagi korang meshty senang kan ?? tapi bagi aku agak susah lah .. melalui tajuk meshty korg dah agak meshty senang kan ?? tapi kalau dah baca , agak pening lalat sikit lah .. malam nie , aku tengah study perngenalan personaliti sebab esok exam .. malam nie ade mood menaip aku dah sampai .. kadang2 entry aku nie merepek gak kan .. tapi peduli hape aku .. huhu .. aku punya suka lah .. blog aku .. hahaha ..



No comments:

Post a Comment