Feb 23, 2011

bengang !!!

aku nak marah sekarang nie .. bengang ... aku tak mintak tok ko bagitau mana ko nak pergi tapi tak salah pon kan kalau ko gtau aku jeq mana ko nak pergi .. aku banyak makan hati dengan ko .. bila ko de masalah , ko cita korg2 jeq .. aku ni sapa dekat ko??? salah ke kalau aku nak tau jugak .. lipi yang selalu support aku , dengar masalah aku , bagi semangat dekat aku .. bila aku nak tau cerita dari ko , ko mcam nak sembunyi2 .. bengang larh aku .. salah ke kalau aku nak tau .. ???? ko kuar pon aku tak tau .. aku ajak ko teman aku tapi ko tak nak , alasan ko yang aku tau mesti nak tido .. tapi apa yang aku tau dari org lain ??? ko kuar ... aku tak tau betul or x ... kalau salah terlebih dahulu aku mintak maaf ..
mmg tak patut pon aku nak sebok2 hal korg tapi aku cuma nak tau je .. kalau ko x nak teman aku sebab nak kuar , ko ckap je la .. aku nak bunag perasaan sakit hati , perasaan terasa , tapi x bley .. aku cuba tapi x bley sebab ko kawan aku ... salah ke wey kalau aku nak tau jugak ??? kadang2 aku sdey , banyak makan haty ... pendam ... kdg2 lipi x tau pon sebab aku tak nak susahkan dia dengar masalah aku yang sama jeq ... kdg2 ko berahsia antara korg .. bila terkantoi kat aku baru nak cerita .. aku rasa macam disisihka .. tapi xpe beb aku tak kisah .. aku ok jeq .. aku cuma nk luahkan jeq apa yang aku rasa ..
kalau ko baca entry ni , aku minta maaf sangat .. kdg2 bila terkantoi kat aku , pandai korg nak berdolak dalih .. ingat aku ni patung ??? korg asyik 2 org jeq bila kuar .. aku tak tau langsung .. aku hanya dapat tau bila lipi ckap dgn aku .. sdey beb !!! mana aku pergi , aku x pernak lupakan ko .. kdg2 aku ajak jugak an .. kalau aku x ajak , yang tu aku ada alasan sendiri .. contoh , aku ada hal peribadi dgn lipi , n aku x mau ganggu masa korg .. kalau aku kuar , aku ckap dgn korg ..
mulai hari nie beb , kalau aku nak kuar , aku x ajak or x bgtau ko , aku harap ko x terasa n x kecik haty ...
sekian .. wassalam ...

No comments:

Post a Comment