Daisypath Anniversary tickers
 photo cover-shaklee.png

May 5, 2010

boring




sudah 3 hari aku kat rumah..bisannye...lau aku dekat kolej,bley aku kuar ngan kawan2 n lipi..rindu kat korg semua..terutama kat lipi r..my sayangs..he2...hari nie aku belajar masak..aku belajar masak lemak ketam..besh..he2..pagi tadi teman ma pergi pasar tani,n then ma tnye ak'ko nak buat tom yam x???lau nk buat kte beli bahan..aku ckap'maleh r plak..len kli r..he2..ksian r plak kat ma..len kli k ma..
hidup aku di ceriakan oleh adik2 ak..kautsar,mnirah,munir,nabihah..faid selalu kuar..faiz asrma..
rutin harian ak,pagi ak bgun kemas rumah..n then tlong ma msak..lau ma msak
ak yang masak..he2..msak smple2 jeq..lpas abs msak,angok tb..ps 2 tertido..pnat sangat..

hari nie,aku kemas ruang tamu atas..ak lap kpas siling..kipas berhabuk sangat.aku x ske sbb adk ak rmai yang semput..ak mnyapu ruang tamu atas..akhrnye bersih gak..
puas aty aku..hilang boring..
tyme ak mngmas,cik shidah(kwn ma) dtg..
tyme 2 ma ngah msak,ak tlotng ma..ak borak2 ngan cik shidah..tnye ble cty,smpai ble cty..mcm2 r ea tnye..he2..
ptg nie kak.eja(akk sdare)ak ea dtg nk pnjam munir..x tau r ea nk pulangkan kol bp
rindu plak nk dengar munir gelak..ckap..huhu
mmbe2 ak rmai yang x blek lg...
lau blik pon,mleh r nk kuar..huhu
x tau r smpai ble khidupan ak cmni...
he2...


No comments:

Post a Comment